ЗВІТ

КП «Здолбунівводоканал»

про роботу підприємства

за 2024 рік

КП«Здолбунівводоканал» є комунальною власністю територіальної громади міста Здолбунів. Підприємство засноване у 2003 році.

Станом на 01.01.2025 року на підприємстві працювало 76 чоловік, а саме:

-       Інженерно-технічні працівники – 23 чол.

-       Робітники – 53 чол.

Станом на 01.01.2025 року на балансі та обслуговуванні підприємства знаходяться:

7 артезіанських свердловин (ВНС першого підйому).

Середньодобова подача води на місто становила 2,54т.м3/добу.

  • 1 ВНС по вул. Старомильська 14 (ВНС другого підйому)

На ВНС функціонують 2 резервуари чистої води /РЧВ/ об’ємом 1 і 3 тис. м³.

Для знезараження води встановлено блочну електролізну установку для виготовлення гіпохлориту натрію з кухонної солі.

  • 4-ри підвищувальні водопровідні насосні станції.
  • 7 каналізаційних насосних станцій.
  • 37,5 км водопровідних мереж, з них:
    • чавунних – 17,2 км,
    • сталевих – 8,8 км,
    • азбестоцементних – 1,3 км,
    • пластмасових – 10,2 км.

             Термін експлуатації 3,2 км вищезгаданих мереж більше 30 років, а 2,3 км – більше 40 років.

  • 52,34 км каналізаційних мереж, з них:

-         чавунних – 19,7 км,

-         вуличних мереж азбестоцементних – 13,99 км,

-         пластмасових – 8,64 км,

-         залізобетонних – 6,59 км,

-         керамічних – 3,24 км,

-         стальних – 0,18 км.

             Термін експлуатації 6,1 км вищезгаданих мереж 41- 50 років, а 11,269 км – понад 50 років.

  • 367 оглядових водопровідних колодязі.
  • 101 пожежний гідрант.

Для виконання ремонту насосних агрегатів, запірної арматури, технологічного, електротехнічного обладнання підприємство має механічну майстерню з необхідним парком верстатного обладнання:

-                   верстат свердлильний вертикальний                 - 1 (54 років);

-                   верстат токарний                                                - 1 (49 років);

-                   зварювальний трансформатор                            - 1 (34 роки);

-                   компресор пересувний                                       - 1 (31 років);

-                   зварювальний агрегат САК                                - 1 (30 років);

-                   верстат свердлильний настільний                      - 1 (23 роки);

-                   заточний станок                                                 - 1 (21 років);

-                   насоси відкачувальні                                         - 1 (13 років);

-                   компресор                                                          - 1 (6 років);

-                   газозварювальне обладнання                              - 2 (4 роки);

 Для стабільної роботи в умовах віялових та аварійних відключень електроенергії наявні наступні електрогенеруючі установки:

-                генератор  GUCBIR, потужністю 88кВт, модель GJR 110

-                 генератор 95-100 kW FOGO SH/ Z/O/O/                      

-                дизельний генератор DE-81 PRS                       

-                електрогенераторна установка KJ POWER 5KJA50ATSB (2 од)

-                електрогенераторна установка DAREX ENERGY DE-75 PRS Zn

-                дизель-генераторна установка (DJ 33 BD)

-                бензиновий генератор GUCBIR GENERATORGJB9500-E

-                мініелектростанція бензинова зварювальна EnerSol SWG-7E

-                генератор Pramak РХ5000 з бензиновим двигуном 3,8 кВт(переданий в безоплатне користування ДКСУ);                                                                               

 За  2024 рік:

• надано послуг з централізованого водопостачання 652,875,тис.м.куб.;

• надано послуг з централізованого водовідведення 671,105 тис.м.куб.

 

Вода піднята з артсвердловин відповідає ДСанПіНу по мікробіологічних і сантехнічних показниках і  утримується вміст залишкового хлору на виході в мережу в межах 0,3-0,5 мг/л води.

 

У 2024 році Рівненським лабораторним центром проводено наступні дослідження води :

- повний санітарно-хімічний аналіз води із свердловин, на виході з насосної в мережу;

- скорочений санітарно-хімічний аналіз води на виході з насосної в мережу, з водорозбірної колонки по вул. Коротка;

- санітарно-мікробіологічний аналіз води із свердловин, на виході з                                                            насосної в мережу, з водорозбірної колонки по вул. Коротка та з питних фонтанчиків, встановлених на літній період на міських пляжах по вул.Паркова, вул.Заводська та вул.Старомильська.

         На мережах міста в міру необхідності виконувалися наступні роботи :

- ремонт засувки на мережі водопостачання по вул.Драгоманова, 6а;

- відновлення решітки на каналізаційній мережі по вул. Старицького;

- заміна кранів в оглядових колодязях на мережі водопостачання та ремонт центральної засувки Ø 250 мм  по вул.Драгоманова;

замінено: вентиль Ø 50 мм вул.Полярна; засувки на мережі водопостачання       Ø 150мм по вул.Шкільна (поблизу кільця), та Грушевського (побоизу отелю «Зоря»), Ø 250мм по вул. Б.Хмельницького, вул.Шевченка, Ø100  по вул.Шевченка.

Встановлено запірну арматуру (кран Ø50 мм) до Здолбунівського центру творчості дітей та юнацтва Здолбунівської міської ради;

Заміна мереж:

- каналізаційних труб – Ø500 мм — 9 м;

- водопровідних труб — Ø50 мм — 25 м.

У 2024 році ліквідовано 22 пошкодження, аварій, витоків на водопровідно-каналізаційних мережахміста Здолбунів, зокрема 17 на водопровідних і 5 на каналізаційних мережах.

         Бригада слюсарів аварійно-відбудовних робіт ліквідувала 784 заторів  на дворових каналізаційних мережах міста.

         Було виконано наступні роботи:

- чистка решіток на каналізаційних мережах міста (проводиться щоденно                    по 2 рази);

- перевірка роботи КНС-7 (виконується щоденно по 2 рази)

- профілактичне чищення і промивання дворової каналізаційної мережі будинку по вул.Незалежності, 8, Драгоманова, 16а, вул.Шевченка, 6, вул.Бандери, 4-6, вул.Заводська, 12, 14а, вул.Фестивальна, 2, вул.Фестивальна, 15-17, вул.Сагайдачного, 1, самоплинних каналізаційних колекторів по вул.Шкільна, вул.Шевченка, вул. Паркова, вул. Ясна, вул.Сагайдачного, вул.Заводська-Старицького;

- прочищення каналізаційних оглядових колодязів по вул.Магеровського, 14, вул. Сагайдачного, 2, 4 вул.Б.Хмельницького, 29, вул.Фестивальна, 2 – 2 шт., вул.І.Гонти, вул.Фестивальна (поблизу храму), вул.Драгоманова, 16а, вул.Хмельницького, 5;

- влаштовано додатковий оглядовий колодязь в місці приєднання внутрішньо будинкової мережі житлового будинку по вул. Старицького, 1;

-підсипка і відновлення покриття навколо  горловин оглядових колодязів на водопровідно-каналізаційних мережах по місту;

- підняття горловин каналізаційних колодязів: по вул.Березнева, 34, вул.Шкільна, 25 – 2 шт, вул.І.Гонти - 2 шт., вул.Незалежності, 64, вул.Сагайдачного, вул.Фестивальна, 2 – 2 шт, вул.Фестивальна. 17,  вул.Незалежності – 3 шт., на перехресті вулиць Шкільної та Паркової, вул.Заводська, 10 – 2 шт., вул.кн.Ольги,  - 1 шт; по вул.Незалежності, 64 та по вул.І.Гонти виконано заміну плит перекриття каналізаційних колодязів.

водопровідних колодязів: по вул. Полуботка, вул. Шкільна, вул. Галицького – 2 шт, вул.Церковна – 2 шт., на перехресті вулиць Паркової та Зеленої -2 шт., вул.Польова – 2 шт, вул.Шкільна (ліцей №4) – 1 шт

- проведено огляд засувок на водопровідній мережі міста та  відновлено сальникову набивку на арматурі, яка того потребувала;

- встановлення кришок люків на місце відсутніх;

- здійснено заміну тимчасових пластикових люків на чавунні на мережі водопостачання житлового масиву по вул.Мартинівка, Польова, Б.Тена, Івасюка, провулках Щепкіна та Комунальному.

- проведено ревізію пожежних гідрантів по місту;

- планово-попереджувальний ремонт водорозбірної колонки по вул. Коротка;

На час літньої спеки було встановлено ''водяні шторки'' по вул. Шкільна і               вул. Шевченка;

- виконано монтаж та демонтаж фонтанчиків питної води на пляжі по                     вул. Заводська, по вул. Старомильська, вул. Паркова;

В травні-червні поточного року виконано роботи з прокладання ділянки мережі зливової каналізації по проспекту Цементників. Вказане технічне рішення вирішило проблему затоплення місця поблизу зупинки громадського транспорту  під час дощів та сніготанення;

У липні 2024 року виконано заміну морально зношених ділянок трубопроводу та запірної арматури інженерних вводів мережі централізованого водопостачання: 10 м, Ø50 мм на житловому будинку по вул.Заводська, 10 та 15 м Ø50 по вул.Шкільна, 23;

 

На насосних станціях виконані такі роботи:

- ревізія засувок каналізаційних насосних станцій на магістральних лініях каналізаційних колекторів;

Водопровідна насосна станціяпо вул.Старомильська, 14:

- планово-попереджувальний ремонт гідролізної установки;

- поновлення рівня трансформаторної оливи на КТП-1, КТП-2, КТП-74, КТП-102, КТП-103;

- ремонт хлоратора установки знезараження води;

- відновлення силового кабелю КЛ-0,4кВ занурювального насоса артезіанської свердловини №14;

- санітарне прочищення від рослинності охоронної зони під ПЛ 6кВ (РП-3 – свердловини);

- монтаж частотного перетворювача для підключення генератора та до КТП-75 (артезіанська свердловина №9а);

- заміна манометрів на виходах з насосної станції;

- заміна трансформаторів струму РП-3, РУ -6кВ комірки №1;

- ремонт силового кабелю електрощитової ;

- відновлення пошкоджень металевої кришки люка в павільйоні;

- заміна насоса-дозатора установки знезараження води;

- заміна вхідних дверей та влаштування навісу над ними будівлі хлораторної ;

- ремонт дверей комірок №1 та №6;

- ремонт вхідних дверей РП-3;

- прочищення каналізаційної мережі ВНС;

Каналізаційна насосна станція №1 по вул.Стефановича, 6а:

- відновлення решітки для видалення твердих включень та побутового сміття зі стічних вод;

- ремонт зворотного клапана насосної установки номер 2;

- заміна електроопалювальної установки;

Каналізаційна насосна станція №2 по вул.Нова, 16:

- заміна САУ М-6 контролю рідини Н-2;

- заміна вхідних дверей;

- заміна крана насосної установки номер 1;

- ремонт проміжної засувки;

- заміна засувки діаметром 200 мм;

Каналізаційна насосна станція №3 по провулку І.Гончара, 1:

- заміна перетворювача частоти Н-3;

- заміна запірної арматури насосної установки номер 1;

- ремонт клапана насосної установки номер 2;

- заміна шпильок насосної установки номер 3;

Каналізаційна насосна станція №4 по вул.Заводська, 14Б:

- заміна металевого каркасу та футлярів електродів покажчика рівня рідини в приймальній камері;

- заміна насосної установки на КНС-7;

- ремонт резервної насосної установки КНС-7;

- ремонт електродвигуна насосної установки підвищувальної насосної станції по вул.Коперника, 63.

 На території підприємства проведено:

- монтаж системи оповіщення диспетчера в разі застосування графіків погодинних відключень електроенергії;

- поточний ремонт покрівель адмінприміщення та виробничих приміщень;

- ремонт вхідних східців адмінприміщення, відновлення зруйнованих ділянок асфальтного покриття в дворі;

- косметичний ремонт приміщень гаражних боксів та мех.майстерні;

- фарбування парканів на території підприємства;

- ремонт в кабінеті головного енергетика  на першому поверсі адмінприміщення (з заміною підлогового покриття);

- ремонт із заміною

В 2024 році КП “Здолбунівводоканал” продовжено роботи на двох об’єктах будівництва: “Реконструкція мережі водопостачання по вул. Зелена в м. Здолбунів Рівненського району, Рівненської області”  та “Будівництво ліній водопостачання на житловий масив по вул.Мартинівка, Польова, Б.Тена, Івасюка, провулках Щепкіна та Комунальному в м.Здолбунів Рівненської області”.

Згідно проекту реконструкції, підрядною організацією заведено водопровідні труби в футляри для підключення споживачів по вул.Зелена, виконано монтаж запірної арматури у влаштованих ще у 2023 році водопровідних колодязях.

Згідно проекту “Будівництво ліній водопостачання на житловий масив по вул.Мартинівка, Польова, Б.Тена, Івасюка, провулках Щепкіна та Комунальному в м.Здолбунів Рівненської області (Коригування ПКД)” підрядною організацією у 2024 році виконано роботи з прокладання мережі водопостачання Ø110 мм по вул.Мартинівка.

В 2024 році виробничо-технічний відділ здійснював діяльність щодо забезпечення розробки необхідної технічної документації, складанню завдань на розробку проектів згідно затверджених програм реконструкції, будівництва, складання статистичних звітів, програм з розвитку підприємства, зокрема:

- розроблено, затверджено план відбору води на 2024 рік;

надано інформацію щодо :

- втрат та витрат питної води ;

- втрат питної води та вжиті заходи щодо їх зменшення;

- питомих витрат електроенергії на водопостачання та водовідведення;

- підготовки КП ''Здолбунівводоканал'' до роботи в осінньо-зимовий період 2024-2025 року;

- якості питної води централізованих мереж водопостачання КП “Здолбунівводоканал”;

- надано необхідні документи для внесення об’єктів підприємства до Реєстру ОКІ.                                                                                                                                                                                                                  -розроблено та видано 34 шт. технічних умов на підключення абонентів  до міських мереж водопроводу і каналізації;

         Працівники відділу приймають участь у складанні виконавчих схем на виконані ремонти мереж, складанню дефектних актів на поточні ремонти водопровідно-каналізаційного господарства.

Автопарк підприємства

 На балансі підприємства знаходяться наступні транспортні засоби:

-      екскаватор ЕО-262                                             -1 (33 роки);

-      причіп тракторний                                             -1 (38 років);

-      трактор Т-40                                                      -1 (40 років);

-      автомобіль ГАЗ-53 асенізаційна                        -2 (37 роки)

-      автомобіль ГАЗ-53                                             -1 (38 років);

-      легковий автомобіль ВАЗ 2102                         -1 (23 роки);

-      легковий автомобіль ІЖ- 2717                           -1 (20 років);

-      автомобіль УАЗ 3909                                         -1 (19 років);

-      Renoult Kangoo                                                  - 1 (11 років);

-      причіп ZO2613                                                   - 1 (1 рік).                                                

 

Автопарк підприємства дуже старий та потребує багато коштів для підтримання його в робочому стані.

 

Практика роботи зі збуту послуг

 Станом на 01.01.2025 р. КП «Здолбунівводоканал» надає послуги централізованого водопостачання та водовідведення 8522абонентам з населення. Послугою централізованого водопостачання користуються 8289 абонентів, послугою централізованого водовідведення – 6962 абонентів.

Підприємство надає послуги з водопостачання та водовідведення 349 юридичним абонентам (з них 41 бюджетним організаціям та 308абонентам із категорії «інші споживачі».) З цих категорії споживачів послугою централізованого водопостачання користуються 294 абоненти, послугою централізованого водовідведення – 315 абоненти.

Стан розрахунків за послуги

 Станом на 01.01.2025 р. відсоток проплати за послуги водопостачання та водовідведення серед категорій споживачів КП «Здолбунівводоканал» становить:

 

Назва споживача

Нараховано за січень-грудень

2024р.

Оплачено за січень-грудень

2024р.

% проплати

Населення

32735,62

31281,88

95,6

Місцевий бюджет

2081,9

2215,29

106,4

Обласний бюджет

1030,86

1122,91

108,9

Державний бюджет

491,25

519,39

105,7

Інші споживачі

8139,43

8041,87

98,8

Всього:

44479,06

43181,34

97,1

 Аналіз даних про рівень нарахування та оплати за послуги за період січень – грудень 2024р. за категоріями  споживачів наведено в діаграмі 1.

Облік споживання послуг абонентами

1. Населення

За даними абонентного відділу станом на 1.01.2025 року населенню за послуги водопостачання та водовідведення розрахунок здійснювався таким чином (див. Таблиця 1)


Таблиця 1

Форма розрахунку населення за послуги водопостачання та водовідведення станом на 01.01.2025 р.

Найменування

Кількість абонентів

% від заг. кількості

Кількість осіб

% від заг. кількості

Кількість лічильників

% від заг. кількості

Багатоквартирні будинки (183 шт)з них:

- за нормами

190

2

216

1

-

 

- за квартирними лічильниками

5805

69

12771

66

6766

73

Всього:

5995

71

12987

67

6766

 

Одноквартирні будинки (2074) з них:

- за нормами

143

2

237

1

-

 

- за лічильниками

2316

27

6157

32

2464

27

Всього:

2459

29

6394

33

2464

 

Разом:

8454

 

19381

 

9230

 

               

 Станом на 01.01.2025р. 97% абонентів, що мешкають в багатоквартирних будинках, та 94% абонентів з одноквартирних будинків розраховуються за надані послуги за показниками квартирних лічильників.

 2. Підприємства

Станом на 01.01.2024 р. підприємство надає послуги водопостачання та водовідведення 349 юридичним абонентам( 41 бюджетні організації та 308 із категорії «інші споживачі»). Розрахунок проводиться по 500 приладах обліку води. В бюджетних установах встановлено 74 засобів обліку. В інших споживачів встановлено 443 засоби обліку, за якими проводяться розрахунки зі споживачами.

Бюджетні установи обладнані засобами обліку на 100 %, госпрозрахункові – на 99 %.

Прийняття на облік нових абонентів без приладів обліку не допускається і не проводиться.

 

 

 

 

Організація роботи з боржниками

 З боржниками категорії споживачів населення проведено наступну претензійно-позовну роботу:

  • подання судових позовів: 159 заяв про видачу судового наказу на суму 1230,2 тис. грн.;
  • подано ДВС: 74 заяви на суму 514,35 тис. грн.;
  • подано претензії до органів нотаріату у випадку смерті боржників: 10 претензії на суму 66,92 тис. грн.
  • відкрито виконавчих проваджень органами ДВС: 97 виконавчих листів на суму 726,0 тис. грн.;
  • укладено договорів реструктуризації боргу: 2 договори на загальну суму 13,2 тис. грн.

 

Здійснено юридичний супровід наступних напрямків господарської діяльності підприємства:

  • юридичний супровід усієї договірної діяльності підприємства;
  • оформлення клопотань до органу місцевого самоврядування;
  • листування з контрагентами та споживачами підприємства;
  • оформлення претензій споживачам категорії «інші»;
  • моніторинг, аналіз, інформування та впровадження змін до чинного законодавства;
  • правова допомога структурним підрозділам;
  • висновки стосовно відповідності законодавству наказів та розпоряджень;
  • внесення змін до статуту підприємства та реєстрація відповідних документів;
  • юридичний супровід розробки проєкту «Правил приймання стічних вод до системи централізованого водовідведення Здолбунівської міської територіальної громади»;
  • візування документів в межах компетенції.

 

 

Тарифи на послуги з централізованого

водопостачання та водовідведення

Основним джерелом доходів підприємства є реалізація послуг водопостачання та водовідведення населенню, бюджетним організаціям та іншим споживачам. Тому підприємство значною мірою залежить від тарифів на послуги.

 Протягом січня-травня 2024 року для бюджетних установ та інших споживачів діяли тарифи, затверджені рішенням виконавчого комітету №2 від 24 січня 2024 року у розмірі:

водопостачання                                             25,26 грн/м3;

водовідведення                                             36,05 грн/м3;

разом                                                             61,31 грн/м3.

Для населення протягом січня-травня 2024 року продовжували діяти тарифи, затверджені рішенням виконавчого комітету Здолбунівської міської ради №28 від 09.02.2022 року, а саме:

водопостачання                                             18,30 грн/м3;

водовідведення                                             27,90 грн/м3;

разом                                                             46,20 грн/м3.

07 червня 2024 року рішенням виконавчого комітету №157 було проведено повний перегляд тарифів, згідно якого було затверджено нові економічно-обгрунтовані тарифи на послуги для всіх категорій споживачів.

Порівняно з тарифом 2022 року, який застосовувався для населення протягом останніх двох років, відбулося зростання:

-       вартості очистки стоків – з 7,32 грн за м.куб. до 15,29 грн за м.куб. (+108%)

-       електроенергії – з 5,23 грн за кВт.год до 7,54 грн за кВт.год (+44%)

-       постійне зростання вартості паливно-мастильних матеріалів та мінімальних галузевих гарантій в оплаті праці

-       зростання вартості матеріалів, реагентів, запасних частин які необхідні для утримання та ремонту мереж та насосних станцій, які є фізично зношеними.

Таким чином розмір тарифів для усіх категорій споживачів з 01 червня 2024 року склав:

водопостачання                                             25,68 грн/м3;

водовідведення                                             51,67 грн/м3;

разом                                                             77,35 грн/м3.

Основну роль у піднятті тарифу відіграло здорожчання послуг з очистки стоків, яке за відсутності власних очисних споруд, здійснює для нас РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал». 28 травня 2024 року на засіданні Національної комісії , що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг було прийняте рішення про підняття цін на послуги з водовідведення (очистку стоків) для усіх споживачів крім населення м.Рівне, тобто і для КП «Здолбунівводоканал». Підприємство не мало іншого виходу як переглянути тарифи для всіх категорій споживачів, адже інакше платити по нових цінах не мало б можливості, а це призвело б до зупинення надання послуг з водовідведення міста.

На підприємстві здійснюється нарахування абонентської плати у відповідності до постанови Кабінету Міністрів №808 від 21.08.2019 року «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами. Це є витрати на друк, доставку квитанцій, абонентський супровід, збір та розподілення даних, видачу довідок.

З 1 липня 2024 року її розмір має складати 16,08 грн/абонента (з ПДВ), проте у зв’язку з не підняттям тарифів на послуги для населення, розмір абонплати також залишився на попередньому рівні і складає 6,97 грн/абонента (з ПДВ).

Порівняльна таблиці тарифів на послуги та розміру абонентної плати по підприємствах області приведено в таблицях 2 та 3.

 

Таблиця 2

ТАРИФИ на послуги з централізованого водопостачання та водовідведення по області станом на 01.02.2025 року

Населений пункт

Водопостачання

Водовідведення

Разом

Рівне, населення

16,68

15,91

32,59

Рівне, інші, бюджет

31,30

25,78

57,08

Костопіль

25,73

33,48

59,21

Костопіль проєкт

29,84

37,15

66,99

Дубно

28,21

31,52

59,73

Здолбунів, населення

25,68

51,67

77,35

Здолбунів, інші, бюджет

29,03

54,50

83,53

Смига

42,55

36,83

79,38

Острог

31,19

51,73

82,92

Радивилів, населення

30,54

56,60

87,14

Радивилів, інші, бюджет

38,13

71,08

109,21

Вараш

49,03

39,11

88,14

Дубровиця, населення

36,00

68,00

104,00

Дубровиця, інші, бюджет

80,05

124,00

204,05

Рокитне

44,17

85,75

129,92

Корець, населення

60,89

82,10

142,99

Корець, інші, бюджет

74,91

105,70

180,61

 

 

 

Таблиця 3

Порівняння розміру абонплати за послуги з централізованого водопостачання

і водовідведення по області

 

Населений пункт

Розмір абонплати, грн/абонента

Здолбунів

6,97

Дубно

15,51

Рівне

17,60

Остріг

21,95

Старокостянтинів

29,56

Костопіль

31,48

 

 

 

Структура витрат

 Структура собівартості надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення приведена у таблиці 4.

Таблиця 4

Показники

2024 рік, %

водопос-тачання

водовід-ведення

Собівартість послуг всього, у тому числі:

100

100

електроенергія

37,53

4,50

очистка стоків

0

29,06

витрати на оплату праці

38,97

44,10

відрахування на соціальні заходи

8,30

9,08

матеріали

2,04

1,75

амортизація

5,17

3,54

ПММ

0,15

0,14

інші витрати

7,85

7,83

 

Значну частку у структурі витрат становлять витрати на оплату праці, електроенергію та очистку.

Структура витрат на послуги з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за 2024 рік наведена на діаграмах 4-5.

Порівняння собівартості послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення за період 2010 –2024 рр наведена на діаграмах 6-7.

 

Фінансовий результат від основної діяльності

Фінансовий результат за 2024 рік від основної діяльності – прибутки в розмірі 4435,25 тис.грн.

Причинами такого фінансового результату стало те, що за 2025 рік підприємство отримало відшкодування різниці в тарифах за кошти місцевого бюджету в сумі 560,1 тис.грн. (з ПДВ), проведено повний перегляд тарифів та введено їх в дію з 01.06.2024 року, виконано ряд рекомендацій аудиту, який було проведено на підприємстві у 2023 році, нарахування для багатоквартирних будинків проводяться відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, посилено контроль за обсягами пропуску стоків через очисні Рівнеоблводоканал, проведено роботу з виявлення не облікованих стічних вод та стягнення плати за них.

                                                                                                                                                       

  

 

 

 

Фінансовий результат підприємства

 Фінансовий результат діяльності підприємства за 2025 рік -  прибутки в розмірі 2997,8 тис.грн,

Дебіторська заборгованість станом на 01.01.2025 року складає 2004,1 тис.грн. Основним боржником є населення борг якого становить 2213,3 тис.грн.

Кредиторська заборгованість на 01.01.2025 року становить 1535,3 тис.грн за рахунок заборгованості перед РОВКП ВКГ «Рівнеоблводоканал» - 789,6 тис.грн., за електроенергію – 731,8 тис.грн. та перед іншими кредиторами – 13,9 тис.грн. Дана заборгованість є поточними нарахуваннями.

Заборгованість держави перед підприємством по різниці в тарифах становить 985681,00 грн.

 

 Заробітна плата

Згідно законодавства,на протязі 2024 року на нашому підприємстві двічі відбувалося підняття заробітної плати з 01.01.2024 року по причині зростання прожиткового мінімуму з 2684 грн до 3028 грн та з 01.07.2024 року  у зв’язку зі змінами положень Галузевої угоди.

Середньооблікова чисельність працівників за 2024 рік – 68 чоловік.

 

Інформація по зверненням громадян

На підприємстві постійно:

-  забезпечується перевірка всіх звернень громадян та участь заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, у яких йдеться про недоліки в роботі підприємства;

- ведеться контроль за дотриманням термінів розгляду звернень громадян, надаються обгрунтовані відповіді органам державної влади вищого рівня;

- не допускаються надання неоднозначних, необгрунтованих або неповних відповідей на звернення громадян, із порушенням строків, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

- проводиться на підвідомчих територіях особистий прийом громадян, у тому числі за місцем проживання та роботи.

До КП «Здолбунівводоканал» за 2024 рік надійшло 596 письмових зверненння від жителів міста Здолбунів.  Крім того, особисто прийшло на прийом до директора 80 громадян.

 На всі звернення були надані змістовні письмові відповіді.

 Протягом 2024 року на підприємстві було проведено дві перевірки контролюючими органами, а саме Головним управлінням Держпродспоживслужби в Рівненській області щодо дотримання вимог чинного законодавства про захист прав споживачів та дотримання законодавства про ціни та ціноутворення. Порушень законодавства по даних питаннях не виявлено.

 Охорона праці

За 2025 рік було зібрано 5,34 т побутових відходів і передано на захоронення в КП «Здолбунівське» на сміттєзвалище.

Інженером з охорони праці проведено 12 комплексних перевірок стану охорони праці на дільницях підприємства. 

Протягом 2024р. були розроблені та затверджені для реалізації комплексні заходи щодо поліпшення стану охорони праці. Фактичні витрати для досягнення встановлених нормативів рівня охорони праці на підприємстві (забезпечення працівників спецодягом, поповнення аптечок першої домедичної допомоги, проведення щорічних обов’язкових медоглядів працівників, навчання працюючих з питань охорони праці, видача мила і миючих засобів) складають 184,59 тис.грн. (з ПДВ)

 Перспективні напрямки роботи підприємства

1. Нарахування мешканцям небалансу – різниці між показами загальнобудинкового та суми квартирних лічильників води.

 Законодавчі підстави:

-          ч.3, ст.10 Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»

-         розділу Х «Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг», затвердженої Наказом Мінрегіону№315 від 22.11.2018,

 У відповідності до вищевказаних норм чинного законодавства, водоканал зобов’язаний розподілити таку різницю між споживачами комунальної послуги:

-          Якщо у всіх споживачів будинку встановлені індивідуальні засоби обліку, визначений небаланс розподіляється між усіма споживачами відповідно до обсягів споживання;

-          У разі, якщо частина абонентів не встановила індивідуальні засоби обліку, даний небаланс розподіляється між споживачами, приміщення яких не оснащені вузлами комерційного обліку, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються послугою.

 Застосування даної норми законодавства приносить підприємству додатковий дохід, орієнтовно в місяць 200 тис.грн.

 2. Оплата всіх споживачів за дощові стоки.

Законодавчі підстави:

-          Закон України «Про житлово-комунальні послуги»,

-          Закон України «Про питну воду і питне водопостачання»,

-          "Правила надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення",

-          "Правила користування системами централізованого комунального водопостачання та водовідведення в населених пунктах України",

-          "Правила контролю за відведенням дощових і снігових стічних вод з територій міст і промислових підприємств ("Гідросфера"),

-          «Правила приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення»

-          «Порядок визначення розміру плати, що справляється за понаднормативні скиди стічних вод до систем централізованого водовідведення»

-          Правила приймання стічних вод підприємств у міську каналізаційну мережу  м. Здолбунова, що затверджені рішенням Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № 264 від 23.07.2008 року із змінами та доповненнями, внесеними рішенням Виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № 148 від 24.07.2013 року

 Протягом 2024 року підприємством продовжувались проводитися роботи по ревізії споживачів на предмет оплати за дощові стоки та проведено інвентаризацію відповідних договорів.

Також підприємство працює над питанням обліку стічних вод, які надходять від підприємств, які є абонентами залізничного водоканалу, а також обговорюється з Здолбунівською міською радою можливість передачі прибудинкових територій у власність ОСББ з можливістю нараховувати їм за стічні води з площ цих територій. В перспективі вирішення питання облікування обсягів стоків, що скидаються юридичними особами – споживачами залізничного водоканалу, та обладнання лічильниками місць скидання стоків залізничним водоканалом.

 3. Робота над передачею показників лічильників та визначенням приведених показників.

 Законодавчі підстави:

-          Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»

-         п.4 «Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг», затвердженої Наказом Мінрегіону№315 від 22.11.2018.

 З метою правильного визначення обсягів небалансу по кожному багатоквартирному будинку підприємством проводить робота зі споживачами на предмет подання ними показників будинкових лічильників води в останній день місяця. Одночасно ведеться робота з головами ОСББ для вчасного проведення повірки загальнобудинкових лічильників води, які знаходяться в них на балансі та передача їх показників в останній день місяця.

Відповідно до законодавства, якщо показник лічильника знято не в останній день місяця, то підприємство повинне приводити споживання розрахунковим методом,  а саме визначається сума фактичного споживання на дату зняття показань та добутку середньодобового споживання на кількість днів від дати зняття показників до закінчення місяця.

Також проводиться робота над тим, щоб жоден споживач не отримував послугу з централізованого водопостачання без наявності лічильника обліку.

 Для боротьби з можливим втручанням у роботу квартирних лічильників, підприємством при повірці лічильників проводиться встановлення спеціальних магнітних пломб, які дають змогу контролерам підприємства виявити факт використання магніту.

 Таблиця 5

Інформація про оснащення споживачів приватного сектора засобами обліку

 

Рік

Споживачі всього

З лічильниками

Без лічильників

кількість

%

2021

2422

2164

258

3,08

2022

2451

2243

208

2,5

2023

2468

2149

319

3,78

2024

2459

2316

143

1,7