В серпні 2024р. абонентським відділом  проведено наступні завдання:

 

1. Для ведення обліку спожитої води абонентами підприємства – знято 1583 показників  водолічильників  з встановленням індикатора магнітного поля у квартирах, житлових будинках згідно графіків та попередньо повідомлених через оголошення, сайт підприємства та соціальних мереж;

 

2. Контроль за належним виконанням абонентами підприємства зобов’язань по Договорах про надання послуг - обхід по абонентах-боржниках, роз’яснення наслідків неоплати наданих послуг та пред’явленням претензій, проведено обзвін по абонентах боржниках/ фізичних особах , суб’єктах господарювання.

 

3. Щомісячний контроль за вузлами розподільчого обліку абонентів підприємства /фізичних осіб та суб’єктів господарювання – контроль за закінченням терміну повірки водолічильника, повідомлення відповідними листами про необхідність повірки водолічильника;

 

4. Прийнято 587 абонента з питань нарахування плати за послуги з водопостачання та водовідведення, яким роз’яснено застосування норм, діючих тарифів, виникнення заборгованості, та іншої інформації  яка впливає на нарахування плати за послуги які надаються підприємством.

 

5. Підготовлено відповіді на заяви, скарги, запити, які надходять на адресу підприємства, рішення яких відноситься до компетенції абонентного відділу.

 

6. Подано звітності, яка стосується абонентського відділу. 

 

7.Рознесено для абонентів підприємства 8817  рахунків на оплату  послуг в тому числі 309 юридичним абонентам.