ЗВІТ директора КП “ЗДОЛБУНІВВОДОКАНАЛ“ за 2018 рік

 

Комунальне підприємство “Здолбунівводоканал” – є комунальною власністю територіальних громад міста Здолбунів, прийнято в комунальну власність згідно рішення Здолбунівської районної ради №133 від 14 листопада 2003 року і Здолбунівської міської ради №546 від 25 грудня 2003року.

Підприємство” є юридичною особою і здійснює свою діяльність згідно Статуту та чинного законодавства України. “Підприємство” має самостійний рахунок в банку, самостійний баланс, печатку та штамп зі своїм найменуванням, проводить свою діяльність на принципах госпрозрахунку.

Основними видами діяльності підприємства є експлуатація водопровідно-каналізаційних систем і об’єктів.

Свою діяльність підприємство здійснює на підставі спеціального дозволу на користування надрами, виданою міністерством охорони навколишнього середовища (№4802 від 3 грудня 2008р.) та ліцензії Рівненської ОДА (серія АВ №466708) на основний вид діяльності – централізоване водопостачання та водовідведення.

В   структуру підприємства входять: - виробничо-технічний відділ;

  • дільниця водопровідно-каналізаційних мереж; - дільниця з ремонту та установки лічильників; - автогараж; - відділ енергетика;
  • абонентний відділ;
  • бухгалтерія.

 На підприємстві працює 79 чол., а саме: - ІТР-18 чол.; - службовці - 5 чол.; - робітники - 56 чол.

З них 26 жінок; в шкідливих умовах - 38 чол, в т.ч. 1 жінка.

Станом на 01.01.2019 року на балансі та обслуговуванні підприємства

знаходяться:

  • 6 артезіанських свердловин (ВНС першого підйому).  Подача води населенню міста для потреб становить близько 3,0 т.м3/добу, максимальна подача - 6,0 т.м3/добу.
  • ВНС по вул. Старомильська 25а (ВНС другого підйому)  Насосна станція призначена для безперебійної подачі води споживачам. Режим роботи ВНС другого підйому визначено рішенням міської ради і становить 24 години. Для забезпечення зберігання регулюючих, аварійних та протипожежних запасів води на ВНС функціонують 2 резервуари чистої води /РЧВ/ об’ємом 1 і 3 тис. м3.
  •  підвищувальні водопровідні насосні станції (ВНС третього підйому). встановлені за адресами:  вул. Коперника,57 (охоплює вул. Коперника,55 і вул. Шкільна,44); вул. Коперника,63( охоплює вул. Коперника,61); вул. Л.Українки,11( охоплює вул. 2 Лютого,1); вул. Драгоманова,16а;
  •  7 каналізаційних насосних станцій (вул. Стефановича - КНС-1, вул. Нова - КНС-2. пров. Гончара - КНС-3, вул. Заводська - КНС-4, вул. Ясна - КНС-5, вул. Цегельна-КНС-6), вул. Паркова;
  •  36.2 км водопровідних мереж:
  •  48,413км каналізаційних мереж.

 Для виконання ремонту насосних агрегатів, запірної арматури, технологічного, електротехнічного обладнання підприємство має механічну майстерню з необхідним парком станочного обладнання та оснащення.

 У 2018 році:

  •  піднято води власними водозаборами 987,69 тис.м3;
  • реалізовано 735,60 тис.м3 води;
  • зібрано та передано на очисні споруди КП “Рівнеоблводоканал” 795,00 тис.м3 стічних вод;
  •  втрати води в системі водопостачання в 2018 році становили 252,09 тис.м3, що становить 25,52 %.

В 2018 році підприємством використано 972,144 тис. кВт. електроенергії на технологічні та господарсько-побутові потреби в тому числі:

- водопостачання – 770,515 тис.кВт; - знезараження води – 22,992 тис,кВт; - водовідведення – 168,943 тис.кВт;

У   минулому році на насосних станціях виконано заміну: - запірної арматури – 23 шт.; - водопровідних труб – 51,2 м; - зворотніх клапанів – 3 шт.

Проведено:

  • ППР щитів управління насосними агрегатами;
  • поточний ремонт будівель насосних станцій, фарбування обладнання;
  • капремонт 3-х відцентрових насосних агрегатів на ВНС по вул. Старомильська;
  • промивка РЧВ згідно графіка ППР;
  • промивка прийомних камер каналізаційних насосних станцій;
  • проведена заміна трансформаторів струму на вводі КНС-3 та КНС-2;
  • встановлено два нових насоси СМ-150 з електродвигуном та клапан зворотній 150 мм на КНС-3;
  • проведено ППР насосів на КНС-1, КНС-2, КНС-3, КНС-4;
  •  встановлено і підключено до електромережі нову вентиляційну установку на КНС-2;
  •  проведено заміну електродвигуна, після ремонту, на насосі №1 КНС-5;
  •  закінчено гідродинамічне очищення приймальних відділень каналізаційних насосних станцій, зокрема у січні 2018р роботи виконувались на КНС-3;
  •  виконано чистку охоронних зон повітряних ліній електропередач від  дерев;
  •  відновлено роботу свердловини №13а і монтаж пошкоджених кабельних перемичок;
  •  проведено випробовування силових трансформаторів в КТП-1 і КТП-2 з  електротехнічною лабораторією;
  •   виконано ремонт силового трансформатора, заміну ущільнюючих резинок, усунено витікання масла в КТП-74 свердловини №8а. Загальна протяжність водопровідних мереж - 36,2 км., в тому числі:
  • водоводи - 2,8 км;
  • дворові мережі - 31,9 км;
  • внутрішньо-квартальні та внутрішньодворові - 1,5 км. Загальна кількість на мережах водопроводу:
  • колодязів - 362 шт;
  • пожежних гідрантів - 96 шт;
  • водорозбірних колонок - 2 шт.

 Загальна протяжність каналізаційних мереж – 48,413 км. В тому числі:

  • колектори - 27,0 км;
  • вуличні мережі – 8,113 км;
  • внутрішньоквартальні та внутрішньодворові - 12,1 км.

 У   2018 році ліквідовано 46 пошкоджень, аварій, витоків на водопровідно-каналізаційних мережах м. Здолбунів, зокрема 37 на водопровідних і 9 на каналізаційних мережах.

 Бригада слюсарів аварійно-відбудовних робіт ліквідувала 582 затори на дворових каналізаційних мережах міста.

 Було виконано наступні роботи:

  • закінчено встановлення загальнобудинкових лічильників холодної води в   багатоквартирних будинках (всього встановлено 154шт., у 2018р – 7 шт.);
  •  виконано наряд-завдання на ремонтно-будівельні роботи за заявами абонентів підприємства на суму 34,88378 тис. грн.;
  •  відновлено ділянки дорожнього покриття після завершення ремонтних робіт на водопровідно-каналізаційних мережах (підсипка відсівом і щебенем);
  •  виконано  ремонт  64  шт.  горловин  оглядових  колодязів  на  мережах  міста;
  •  заміна ділянки каналізаційного колектора по вул. Шевченка;
  •  заміна 150 м водопроводу діаметром 40 мм по вул. Старомильська;
  •  ремонт каналізаційного колектора по вул. 8 Березня за кошти Здолбунівської міської ради;
  •  чистка каналізаційного колектора по вул. 8 Березня, вул. Шкільна, вул. Шевченка, вул. Фестивальна та вул. Заводська;
  •  чистка оглядових колодязів на водопровідно-каналізаційних мережах міста;
  •  чистка решіток на каналізаційній мережі міста (проводиться щоденно по 2 рази);
  •  заміна пожежних гідрантів по вул. Яворницького, 15, вул. Грушевського, 14, пр. Цементників, 2, вул. В. Жука, 2, вул. Шкільна, 35а;
  • ремонт водорозбірних колонок;
  • промивка водопровідних мереж по місту згідно графіка ППР;
  • ремонт обмосток водопровідних колонок;
  • обслуговування фонтана по вул. Шевченка;
  •  монтаж-демонтаж фонтанчиків питної води на пляжі по вул. Заводська та по вул. Старомильська;
  •  заміна запірної арматури на водопровідній мережі по вул. Зелена, вул. Г. Мазепи, вул. Міцкевича, вул. Пушкіна, вул. Миру, вул. Шкільна, вул. Паркова, вул. Кутузова, вул. Шевченка, вул. Старомильська, вул. Яворницького;
  •  ремонт пожежного гідранта по вул. Завдська;
  •  ремонт засувки на водопровідній мережі по вул. Шкільна;
  •  підключення (врізування) до водопровідної мережі нових абонентів;
  •  виготовлення і встановлення залізобетонних кришок люків.

Виконано  заміну 42  шт. запірної арматури  на водопровідних мережах міста:

  •                    засувки – 7 шт.;
  •                    вентилі – 3 шт.;
  •                    крани – 32 шт. Замінено:
  •                    водопровідних труб – 40,4 м.;
  •                    каналізаційних труб – 23,0 м.

В 2018 році на підприємстві виконано наступні заходи:

  •      за кошти абонентів встановлено і прийнято на облік 178 шт. приладів обліку холодної води;
  •      замінено 20 шт. лампочок освітлення на енергозберігаючі світлодіодні;
  •      проведено повірку 2564 лічильників, ремонт або заміну 0,04 км аварійних та ветхих ділянок трубопроводів водопроводу і 0,023 км каналізації;
  •     виконано частину робіт по об’єкту «Будівництво ліній водовідведення на житловий масив по вул. Мартинівка, Польова, Б. Тена, Івасюка, провулках Щепкіна та Комунальному в м. Здолбунів Рівненської області» - прокладено 474 м трубопроводу діаметром 250 мм по провулку Щепкіна;
  •      встановлено станцію управління роботою насоса з частотним перетворювачем на ВНС по вул. Старомильська (насос №3);
  •      встановлено 7 шт. загальнобудинкових лічильників холодної води на багатоквартирні будинки м. Здолбунів;
  •      розпочато будівництво водогону від свердловини №9а, №14, №15 до ВНС по вул. Старомильська в с. Загороща Рівненського району Рівненської області;
  •      придбано прилад для пошуків витоків рідини з трубопроводів. Підприємством придбано і встановлено (замінено) наступне обладнання:

Система водопостачання:

  1.  Насосний агрегат ЕЦВ 8-40-120 для заміни на артезіанській свердловині №14.
  2.  Станція управління з частотним перетворювачем на ВНС по вул. Старомильська (45 кВт).
  3.  Пожежні гідранти чавунні в кількості 5 шт. (Н-0,75 – 1 шт., Н-1,0 – 2 шт., Н-1,25 – 1 шт. Н-1,5 – 1 шт.) для заміни на водопровідних мережах міста.
  4.  Контактори для заміни на артезіанських свердловинах №13а та №14 (80 ампер) в кількості 2 шт.
  5.  Засувка клинового типу з обрезиненим клином діаметром 200 мм (робоча довжина L=330 мм) для водопроводу для заміни на водогоні від свердловини №9а.
  6.  Засувки клинового типу з обрезиненим клином діаметром 150 мм (робоча довжина L=280 мм) в кількості 2 шт. для водопроводу для заміни на свердловині №8а і на водогоні від свердловин №8а та №9а.

 

Система водовідведення:

  1.  Насосні агрегати 2СМ 150-125-315/4а з електродвигуном 37 кВт/1500/ об/хв. в кількості 2 шт. для заміни на КНС по вул. Нова та КНС по провулку І.  Гончара.
  2.  Клапани зворотні кульові каналізаційні діаметром 150 мм для заміни на КНС по вул. Нова та КНС по провулку І. Гончара.
  3.  Станція управління роботою насоса із частотним перетворювачем для встановлення на КНС по вул. Стефановича (22 кВт) .
  4.  Засувки клинового типу з обрезиненим клапаном діаметром 150 мм (робоча довжина L=280 мм) для каналізації в кількості 2 шт. для заміни на КНС по вул. Нова та КНС по провулку І. Гончара.
  5.  Засувки клинового типу з обрезиненим клином діаметром 200 мм (робоча довжина L=330 мм) в кількості 2 шт. для заміни в приймальних камерах на КНС по вул. Стефановича і КНС по вул. Заводська.
  6.  Кабель КГ 4х25 – 45 м для прокладання на КНС по вул. Нова та КНС по провулку І. Гончара.

 

Зони санітарної охорони утримуються згідно нормативів, земельні ділянки оформлені згідно законодавства.

 Процес підйому і подачі води проходить у відповідності до систем якості ISO-9001,ISO-12001 та ISO-14001. Дані системи впроваджені з 2008 року на підприємстві, де є працівники відповідної кваліфікації. Крім того, працює атестований лабораторний пункт (свідоцтво про атестацію №РТ-0095/2015) на проведення вимірювань залишковий вільний хлор та укладено угоди з ДУ Рівненський обласний лабораторний центр “Держсанепідслужби України” та з Державним підприємством “Рівненський науково-виробничий центр  стандартизації, метрології та сертифікації” на проведення випробовувань питної води та стічних вод на відповідність нормативним документам.

Лабораторно-виробничий контроль здійснюється даними атестованими лабораторіями згідно договорів на відповідність якості питної води, що подається споживачам, вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 “Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною”.

 Забезпечується необхідний запас реагентів для лабораторного пункту відповідно до вимог положення про лабораторний пункт.

 Технологічний контроль здійснюється відповідно до Правил технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України (затверджені наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 05.07.1995р. №30, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 21.07.1995р. За №231/767) на всіх етапах за допомогою приладів обліку. Робота свердловин аналізується обслуговуючим персоналом за допомогою встановлених на кожній з свердловин лічильників технологічного обліку води та електроенергії, пристосувань для замірів статичного та динамічного рівнів та манометрів.

 Кількість добутої і поданої води на ВНС фіксується лічильниками Ергомера-125, які змонтовані на вході у РЧВ та виході з насосної відповідно.

 Прилади обліку проходять повірку відповідно до погодженого з Держспоживстадартом Переліку засобів вимірювальної техніки.

 В    хлораторній водопровідної насосної станції по вул. Старомильська для обеззараження води встановлено блочну електролізну установку для виготовлення гіпохлориту натрію типу “Пламя-2” (ТУ У 14307736.002-94) шляхом електролізу розчину кухонної солі та насос марки MRS 5 потужністю 0,9 кВт для підвищення тиску води в хлораторній.

 Для подачі робочого розчину гіпохлориту натрію встановлено насос-дозатор типу DLX.

 Хлораторна обладнана водопроводом, каналізацією, припливно-витяжною вентиляцією.

 Вихідна вода з артезіанських свердловин насосними агрегатами подається

в   резервуари чистої води, ємністю 1000м3 та 3000м3.

Розчин гіпохлориту подається в трубопровід хлорної води, де змішується

 з    водопровідною водою і утворена хлорна вода по трубопроводу подається в резервуари чистої води для знезараження води, яка в них знаходиться.

 Вода піднята з артсвердловин відповідає ГОСТу по мікробіологічних показниках, але в зв’язку з незадовільним санітарно-технічним станом водопровідних мереж згідно рекомендації Здолбунівської райСЕС утримується вміст залишкового хлору на виході в мережу в межах 0,3-0,5 мг/л води.

 На підприємстві зберігається місячний запас кухонної та таблетованої солі для обеззараження.

 Після ліквідації аварій на водопровідній мережі або насосних станціях та після промивки РЧВ проводиться підсилене хлорування згідно правил технічної експлуатації.

 У    2018 році для обеззараження питної води використано 16,4 т солі на суму 35,2 тис. грн.

 В   2018 році виробничо-технічний відділ здійснював:

  •  діяльність щодо забезпечення виробництва необхідною технічною документацією, кошторисами на виконання поточних та капітальних ремонтів, складанню завдань на розробку проектів згідно затверджених програм реконструкції, будівництва;
  •  розроблено, затверджено план відбору води на 2019 рік та погоджено в управлінні Держпраці у Рівненській області;
  •  погоджено в метрологічному центрі ДП «Рівнестандартметрологія» перелік засобів вимірювальної техніки, які перебувають в експлуатації та підлягають повірці в 2019 році;
  •  надання інформації відділу з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення та житлово-комунального господарства Здолбунівської райдержадміністрації щодо:
  •  забезпечення затвердження в установленому порядку проектів зон санітарної охорони господарсько-питних водозаборів;
  •  виконання Програми першочергових та перспективних заходів з енергозбереження;
  •  наявності і необхідної кількості приладів технологічного обліку води та стічних вод;
  •  втрат та витрат питної води за 12 місяців 2018 року;
  •  втрат питної води та вжиті заходи щодо їх зменшення;
  •  питомих витрат електроенергії на водопостачання та водовідведення;
  •  підготовки КП «Здолбунівводоканал» до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 роки;
  •  стану відновлення і стану об'єктів комунального господарства з водопостачання та водовідведення;
  •  розроблено і затверджено наказом по підприємству №09 від 4 січня 2019 року план організаційно-технічних заходів, направлених на підвищення ефективності використання паливно-енергетичних ресурсів;
  •  розроблено та видано 93 шт. технічних умов на підключення абонентів приватного сектору до міських мереж водопроводу і каналізації на суму 26,243 тис. грн., також видано 9 шт. технічних умов на підключення підприємств до мереж водопроводу і каналізації на суму 5,683 тис. грн.

(слайд 1 та слайд 2);

Слайд 1

Слайд 2

●   складання  статистичних  звітів,  програм  з  розвитку  підприємства, оформлення актів вводу в експлуатацію реконструйованих об'єктів;

 

  • розроблено 64 шт. проектів на підключення до мереж водопостачання та каналізації на суму 62,885 тис. грн. (слайд 3 та слайд 4)

Слайд 3

Слайд 4

 

  • складено річні графіки ППР обладнання, мереж, будівель, споруд на 2019 рік;

 

  • розроблено і погоджено із Здолбунівським районним лабораторним відділенням Рівненського МВДУ «РОЛЦ МОЗ України» графіки

 

промивок водопровідних мереж та резервуарів чистої води на водопровідній насосній станції по вул. Старомильська і робочу програму відомчого виробничого контролю безпечності та якості питної води водопроводу КП «'Здолбунівводоканал» на 2019 рік згідно ДСанПін 2.2.4-171-10;

 

  • розроблено план заходів для забезпечення охорони Здолбунівської ділянки Рівненського родовища підземних вод від забруднення і передчасного виснаження та поліпшення технічного стану водозабору;

 

  • розроблено план заходів по запобіганню надзвичайних ситуацій на об'єктах водопровідно-каналізаційного господарства в період пропуску весняної повені 2019р;

 

  • розроблено заходи по покращенню санітарно-технічного стану об'єктів і споруд водопостачання та забезпечення якісною питною водою населення м. Здолбунів на 2019 рік.

 

Працівники відділу приймають участь у складанні виконавчих схем на виконані ремонти мереж, складанню дефектних актів на поточні ремонти водопровідно-каналізаційного господарства.

 Для ремонту автотранспортних засобів придбано запчастини і проведено ремонт на суму 169,588 тис. грн.

 Придбано паливно-мастильних матеріалів на суму 348,394 тис. грн.

 На протязі року виконувалось технічне обслуговування транспортних засобів. Всі транспортні засоби були вчасно та якісно підготовлені до технічного огляду.

 

Технічний огляд транспортних засобів було проведено в установлений термін.

 

 

Ремонтна база

 

1.

Станок токарний

- 1

2.

Станок свердлувальний вертикальний

- 1

3.

Станок свердлувальний настільний

- 1

4.

Заточний станок

- 1

5.

Компресор пересувний

- 1

6.

Компресор

- 1

7.

Зварювальний агрегат САК

- 1

8.

Газозварювальне обладнання

- 1

9.

Зварювальний трансформатор

- 2

10.

Насоси відкачуючи

- 2

 

 

 

В    2018 році встановлено нове обладнання і проведено основні ремонтні роботи:

Січень

  1. Заміна контактора на ввімкнення конденсаторної батареї;
  2. Ремонт освітлювальної арматури в гаражі №2, зі встановленням енергозберігаючих ламп і прожекторів;
  3.  На вводі КНС-3 замінено трансформатори струму, з терміном держ. повірки 1 раз в 16 років;
  4.  Заміна електродвигуна, після ремонту, на насосі №1 КНС-5;
  5. КНС-2 встановлено конденсаторну батарею.

 Лютий

  1. Встановлення двох автоматичних вимикачів 250 А на вводах КНС-2;
  2.  На вводі №1 КНС-2 замінено трансформатори струму, з терміном держ. повірки 1 раз в 16 років;
  3.  Замінено лічильник реактивної енергії, на вводі №1 КНС-2, у якого закінчився термін держ. повірки;
  4.  Встановлено після ремонту гідростатичний датчик тиску на визначення рівня води в РЧВ.

 Березень

  1. Ремонт бойлера в майстерні, з заміною тени і терморегулятора;
  2. Встановлення нового електродвигуна з насосом на КНС-3;
  3. Монтаж нового кабелю на насос №1 КНС-3;
  4. Заміна автоматичного вимикача в щиту №4.

 Квітень

  1.  Встановлення і підключення до електромережі нової вентиляційної установки на КНС-2;
  2.  Усунення  підтікання  масла  з  силових  трансформаторів  на  КТП-1  і КТП-2;
  3. Ремонт блоку живлення гіпохлоридної установки на ВНС-1;
  4.  Чистка охоронних зон ПЛ від дерев;
  5. Заміна світильників в машинній залі на КНС-3;
  6.  Відновлення роботи свердловини №13, монтаж пошкоджених кабельних перемичок.

Травень

  1. Випробування силових трансформаторів в КТП-1 і КТП-2 з електротехнічною лабораторією;
  2.  Налаштування перетворювача частоти і відновлення роботи насоса №2 на КНС4;
  3.  Ремонт силового трансформатора (з розкриттям бака), заміна ущільнюючих резинок, усунення витікання масла в КТП-74 свердловина №8.

Червень

  1. Замінено кнопковий пост на електротельфері на КНС-4;
  2. Ремонт силового трансформатора на КТП-75 свердловина №9, (усунення витікання масла, видалення пилу і бруду з КТП, до тяжка струмопровідних контактних з’єднань ).
  3.  Чистка охоронних зон ПЛ№5 «ТП №4 – РП №3» 6 кВ. від дерев;
  4. Заміна з’єднувальних зажимів з кабельною лінією на опорі №5 ПЛ№3 «РУ-0,4 кВ – свердловина №11» - 0,4 кВ»
  5.  Ремонт силового трансформатора на КТП-102 свердловина №13, (усунення витікання масла, видалення пилу і бруду з КТП, до тяжка струмопровідних контактних з’єднань ). 
  6. Знято в ремонт МПЗК-50 на свердловині №9;
  7. Заміна погружного насосу на свердловині №13.
  8. Ремонт ПЛ№5 «ТП №4 – РП №3» 6 кВ.

 Липень

  1.  Встановлення нової станції керування насосами №3 і №4 за допомогою перетворювача частоти на ВНС-1;
  2. Монтаж ввідної кабельної лінії для станції керування насосами №3 і №4 на ВНС-1
  3. Заміна погружного насосу на свердловині №9;
  4. Встановлення нового МПЗК-50 на свердловині №9.

 Серпень

  1.  Пусконалагоджувальні роботи нової станції керування насосами №3 і №4 за допомогою перетворювача частоти на ВНС-1;
  2.  Ремонт вуличного освітлення на території бази;
  3. Заміна магнітного пускача в станції керування свердловиною №13;
  4.  Заміна магнітного пускача в станції керування свердловиною №14;

Вересень

  1. Ремонт силового трансформатора на КТП-75 свердловина №9, (усунення витікання масла, видалення пилу і бруду з КТП, до тяжка струмопровідних контактних з’єднань ).
  2.  Заміна трансформатора струму в станції керування свердловиною №9, відновлення роботи свердловини;
  3.  Ремонт освітлення в оглядових ямах в гаражах №1 і №2;
  4. Ремонт вводу №1 на КНС-7, заміна проколу;
  5. Заміна проводки в тракторі Т-40;
  6. Ремонт ПЛ№5 «ТП №4 – РП №3» 6 кВ.

 Жовтень

  1. Заміна підшипників в електродвигуні насосу №1 з підкачки №2;
  2.  Встановлення нової станції керування насосом №2, за допомогою перетворювача частоти 22 кВт. на КНС-1;
  3.  Монтаж поплавкових груш на керування новою станцією на КНС-1;
  4.  Проведення експертного обстеження і випробування КТП-75 свердловина №9;
  5.  Проведення експертного обстеження і випробування КТП-102 свердловина №13;
  6. Проведення експертного обстеження і випробування КТП-74 свердловина №8;
  7. Проведення експертного обстеження і випробування КТП-103 свердловина №14;
  8.  Пусконалагоджувальні роботи нової станції керування насосом №2 за допомогою перетворювача частоти на КНС-1;
  9.  Проведення експертного обстеження і випробування КТП-1 і КТП-2 ВНС-1;
  10.  Ремонт силового трансформатора на КТП-103 свердловина №14, (усунення витікання масла, видалення пилу і бруду з КТП, до тяжка струмопровідних контактних з’єднань ).

 Листопад

  1. Ремонт контуру заземлення КТП-103 Свердловина №1;
  2. Заміна кабелю на насос №2 КНС-2;
  3. Заміна погружного насосу на свердловині №10;
  4. Ремонт блоку живлення з гіпохлоридної установки;

 

Грудень

  1. Ремонт контуру заземлення на ВНС-1;
  2. Чистка охоронних зон ПЛ підприємства;
  3. Ремонт вуличного освітлення на території бази;
  4. Відновлення роботи свердловини №13, (встановлення пошкоджених кабельних вставок в павільйоні);
  5. Відновлення роботи свердловини №14, (встановлення пошкоджених кабельних вставок в павільйоні);
  6.  Встановлено після ремонту гідростатичний датчик тиску на визначення рівня води в РЧВ.

 

Станом на 1.01.2019р. КП «Здолбунівводоканал» надає послуги водопостачання та водовідведення 8247 абонентам з населення, 46 бюджетним організаціям та 259 абонентам із категорії «інші споживачі».

 Станом на 1.01.2019р. загальна сума дебіторської заборгованості по підприємству склала 1016,9 тис. грн.

 За 2018р відсоток проплати за послуги водопостачання та водовідведення серед категорій споживачів КП «Здолбунівводоканал» становить:

  • Госпрозрахункові організації – 100,6 %;
  •  Бюджет – 100,4 %;
  • Населення – 85,1%.

 

Загальну оплату по підприємству абоненти складають у такому відношенні:

 

  • Госпрозрахункові організації - 22,2 %;
  • Бюджет - 10,4 % ;
  •  Населення – 67,4 %.

 

Дані про рівень оплати послуг категоріями споживачів наведено в діаграмах (слайд 5 та 6)

Слайд 5

Слайд 6

 

 

 Термін погашення дебіторської заборгованості населенням складає в середньому 2-3 місяці.

 Серед загальної суми боргу 1324,89 тис. грн.:

  •  147 абон. має заборгованість більше 1000 грн. на загальну суму 302,51 тис. грн.;
  •  364 абон. має заборгованість від 500-1000 грн. на загальну суму 249,12 тис. грн.;
  •  1373 абон. має заборгованість від 200-500 грн. на загальну суму 424,10 тис. грн.;
  •  3972 абон. має заборгованість від 0-200 грн. на загальну суму 349,16 тис. грн.;
  •  село-заборгованість 3,57 тис. грн.

 

За даними абонентного відділу станом на 1.01.2019 року населення за послуги водопостачання та водовідведення розрахунок здійснювався таким чином (слайд 7).

 

Слайд 7

Станом на 01.01.2019р. 89,9 % абонентів, що мешкають в багатоквартирних будинках, та 73,6 % абонентів з одноквартирних будинків розраховуються за надані послуги за показниками квартирних лічильників.

 

Впродовж 2018 року загальна кількість абонентів з населення, які розраховуються за показниками квартирних лічильників зросла з 7001 до 7166 (на 2,3 %). Серед 19715 чол. (8247 абон.), яким надається послуги з водопостачання та водовідведення, по приладах обліку обслуговується 17970 чол. (7166 абон.), що становить 91,1 % (86,9 %) від загальної кількості. (слайд 8 та слайд 9)

 

Слайд 8

Слайд 9

 

Серед запланованих на 2018р. на повірку лічильників в кількості 2972 шт. повірено 2564 шт., що складає 86,3 % від загальної кількості. (слайд 10)

Слайд 10

 

 

За 2019 р. необхідно повірити 2235шт. лічильників, за 2020р. - 970 шт.

лічильників, за 2021р. – 2180 шт. лічильників.

 

З      1 вересня 2008 року нарахування за послуги водопостачання таводовідведення для абонентів з лічильниками проводиться по фактичному середньомісячному споживанню згідно розробленої програми та вписуються

в   форму квитанції на сплату.

 

Станом на 01.01.2019р. підприємство надає послуги водопостачання та водовідведення 305 юридичним абонентам. Розрахунок проводиться по 442 приладах обліку води. В бюджетних установах встановлено 78 засобів обліку. В інших споживачів встановлено 364 засобів обліку, за якими проводяться розрахунки зі споживачами.

 

Бюджетні установи обладнані засобами обліку на 100%, госпрозрахункові -   на 97%.

 

Прийняття на облік нових абонентів без приладів обліку не допускається і не проводиться.

 

Вирішення правових питань зі споживачами послуг водопостачання та водовідведення, розробка плану правової роботи із різними категоріями боржників, впровадження схеми судового розгляду справ про відшкодування заборгованості, судове провадження позовів до боржників здійснює юрисконсульт підприємства.

Для   контролю   чисельності   мешканців    налагоджено   співпрацю   із

 

Управлінням праці та соціального захисту населення, яке щомісяця надає інформацію щодо померлих. Згідно поданих списків проводиться перерахунок нарахування послуг водопостачання та водовідведення з дати смерті абонента.

 

З     абонентами укладалися договори про надання послуг на виконання Постанови Кабінету Міністрів України № 630 від 21 липня 2005 року «Про затвердження «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення. (слайд 11)

 

Слайд 11

 

Укладено договори з усіма бюджетними організаціями та іншими споживачами.

 

Розрахунки із споживачами здійснюються за квитанціями на сплату за використані послуги водопостачання та водовідведення, які щомісячно друкує та доставляє абонентний відділ підприємства. Оплата послуг здійснюється в установах банків, відділеннях зв'язку та безпосередньо на підприємстві через касовий апарат. До бази даних абонентного відділу дані про сплачені платежі вводяться програмно лише ті, що надходять в електронному вигляді через Ощадбанк.

 

Абонентний відділ використовує засоби автоматизації обліку споживання, нарахування та оплати послуг (розробка та супровід «Техпрограмсервіс» м. Рівне), які реалізують такі функції:

 

  •  облік та ведення реєстру споживачів;
  •  облік споживання послуг, нарахування та розрахунків за спожиті послуги;
  •  облік квартирних лічильників;
  •  облік договорів із споживачами, договорів на реструктуризацію заборгованості;
  •  формування списків пільговиків та ін..

 

Розробниками програми запропонована дуже зручна процедура завершальної підготовки бази даних нарахування наприкінці звітного місяця. Після закінчення звітного місяця даних нарахування та файли з даними про нараховані субсидії надсилаються в м. Рівне розробникам програмного комплексу, які через день після додаткової обробки даних повертають в абонентний відділ.

 

Налагоджено облік характеристик домогосподарств приватного сектора. Програмні засоби дозволяють автоматизувати процес супроводу справ

 

переданих до суду, режим реєстрації та відслідковування даних щодо судового та результатів виконавчого провадження справ боржників, по яких задоволено рішення суду.

 

За даними бази даних є можливість відслідковувати історію взаємовідносин підприємства з боржником для об'єктивної оцінки результатів впливу різних організаційних заходів на боржників, для вибору оптимальної тактики роботи з боржником та оцінити ефективність роботи кожного з контролерів.

 

Організація роботи з боржниками Абонентний відділ використовує такі форми роботи з боржниками:

 

  • щомісячне вручення попереджень боржникам, заборгованість яких перевищує три місяці;
  •  видача довідки для призначення субсидії лише за наявності договору про реструктуризацію заборгованості та виконання його умов;
  •  укладання договорів реструктуризації боргу. В 2018р. заключено 1 угода на реструктуризацію боргу на суму 5,1 тис. грн. Оплачено – 11,8 тис. грн.

(слайд 12):

Слайд 12

 

 

 

 

  • подання судових позовів;
  • видача довідок на приватизацію житла лише при умові повної відсутності заборгованості за послуги водопостачання та водовідведення;
  • подача списків боржників керівникам підприємств, організацій та установ міста;
  • відключення боржників від мереж водопостачання та водовідведення безпосередньо в квартирі чи приватного будинку.

 

Проводяться сумісні рейди контролерів та державних виконавців по стягненню заборгованостей за рішенням суду із фізичних осіб.

 

Результат роботи абонентного відділу у 2018р. чітко відображено на слайдах 13, 14 та 15,де аналізуються помісячні показники нарахування таоплати.

 

Слайд 13

Слайд 14

Слайд 15

 

Облік реалізації нарахування та розрахунків із споживачами

 

Фактори зменшення обсягів нарахування за послуги водопостачання та водовідведення:

  • зменшення обсягів виробництва в промисловості;
  • встановлення поквартирних приладів обліку;
  • встановлення лімітів на використання енергоносіїв.

 

Аналіз нарахування обсягів послуг водопостачання та водовідведення в тис.м.куб. наведено на слайді 16. В 2018р. обсяг водопостачання становить 735,6 тис.м.куб., водовідведення – 679,9 тис.м.куб.

Слайд 16

 

 

Підприємство протягом останніх років забезпечує стабільний ріст рівня оплати послуг і поступове скорочення заборгованості. Аналіз нарахування по підприємству та оплати викладено на слайдах 17 та 18. В 2018р. процент проплати від нарахування в цілому становив 90 %.

Слайд 17

Слайд 18

 

 

Суттєво збільшилась кількість боржників з великими сумами боргу серед населення. Серед загальної заборгованості по підприємству абоненти складають наступну частку:

Бюджетні організації – 0,0 % - 0,03 тис. грн.

Житловий сектор – 93,0 % - 1335,07 тис. грн.

Село - 0,3 % - 3,57 тис. грн.

Госпрозрахункові організації - 3,9 % - 56,32 тис. грн.

Пільги – 2,8 % - 39,85 тис. грн.

 

КП «Здолбунівкомуненергія» протягом 2018 року зменшила заборгованість з початку року на 7,7 тис. грн. та має дебіторську заборгованість

 

в            сумі 17,2 тис. грн., 1,2% від загального боргу, що чітко відображено на слайді 19 та 20

Слайд 19

Слайд 20

 

 

Стан розрахунків за послуги водопостачання та водовідведення КП «Здолбунівводоканал» за 2018 рік відображено на слайді 21

 

Слайд 21

 

Тарифи на послуги водопостачання та водовідведення

 

Основним джерелом доходів підприємства є реалізація послуг водопостачання та водовідведення населенню, бюджетним організаціям та іншим споживачам. Тому підприємство значною мірою залежить від тарифів на послуги.

 

Тарифи, що діяли впродовж 2018р, за категоріями споживачів і видами послуг наведено у таблиці (слайд 22)

 

Слайд 22

 

З початку 2018 року на підприємстві КП «Здолбунівводоканал» діяли тарифи на послуги централізованого водопостачання та водовідведення затверджені рішенням виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № 281 від 27.12.2017 року та були введені в дію з 01.02.2018 року.

 

З   01.07.2018 року на законодавчому рівні піднявся розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб з 1762 грн. до 1841 грн. Відповідно до цього рішенням виконавчого комітету Здолбунівської міської ради № 120 від 27.06.2018 року були скориговані тарифи на послуги централізованого водопостачання та водовідведення і тарифи на послуги з централізованого

 

постачання холодної води, водовідведення (з використанням внутрішньобудинкових систем). Дані тарифи були введені в дію з 01.08.2018 року та діють по даний час.

 

Структура витрат

 

У       структурі витрат підприємства велику частку становлять витрати операційної діяльності на виробництво послуг водопостачання і водовідведення, які відображені у таблиці (слайд 23).

Слайд 23

 

 Значну частку у структурі витрат становлять витрати на оплату праці, електроенергію та очистку.

 Амортизаційні відрахування у структурі витрат становлять незначну частку. Це пов’язано зі значним зносом основних засобів 65,4 %.

 Розшифрування витрат на надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення за 2018 рік відображено у таблиці (слайд24)

Слайд 24

 

 

 

 

 Виробнича собівартість водопостачання за 2018 рік (слайд25) Виробнича собівартість послуги водовідведення за 2018 рік (слайд26)

Слайд 25

 

 

Слайд 26

 

 

 

 

 За минулий рік на нашому підприємстві 2 рази піднімалася заробітна плата. На 1 січня 2018 року заробітна плата працівників була розрахована виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи 1762 грн.

 З    01.08.2018р вона була розрахована виходячи з розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи – 1841 грн.

 З  01.12.2018р – 1921 грн.

 Середньомісячна заробітна плата по підприємству зросла в порівнянні з попереднім роком на 18,7%. Це обумовлено тим, що:

 1)     зріс законодавчо встановлений розмір прожиткового мінімум для працездатної особи з 1762 грн. до 1921 грн., а також були прийняті зміни до Галузевої угоди.

 Середньомісячний розмір заробітної плати працівників КП «Здолбунів-водоканал» по категоріям за 2018р відображено у таблиці (слайд27)

Слайд 27

 

 

 

 

 Сума матеріальної допомоги працівникам в минулому році складає 33,0 тис. грн. Сума премії – 219,0 в тому числі до Дня комунальника 20,8 тис. грн., премії з прибутку 10,7 тис. грн.

 На підприємстві комп’ютеризовано бухгалтерський облік та звітність (1-С). Складання фінансової звітності проводиться з застосуванням програми «Медок».

 Оплата за послуги водопостачання та водовідведення проводиться через банки та касу підприємства.

 Інвестиційна програма

 

З    метою обґрунтування запланованих витрат КП «Здолбунівводоканал», які спрямовуються на реконструкцію та модернізацію об’єктів водопостачання та водовідведення підприємство розробило інвестиційну програму на 2018 рік.

 

Згідно інвестиційної програми було придбано приладів та обладнання на систему водопостачання на суму 297,1 тис. грн. та на систему водовідведення – 263,0 тис. грн. З зазначених сум було здійснено закупівлі через електронну систему закупівель «Рrozorro» на суму 60,1 тис. грн. завдяки чому заощаджено 34,0 тис. грн.

 

Значну частину коштів інвестиційної програми на систему водопостачання – 199,0 тис. грн. було витрачено на придбання станції управління з частотним перетворювачем на ВНС по вул. Старомильська. Крім того були придбані насосні агрегати, труби, засувки та інше обладнання.

 

Інвестиційну програму КП "Здолбунівводоканал" на 2018 рік відображено в таблиці (слайд 28)

 

Слайд 28

 

У   2018 році Здолбунівською міською радою виділено кошти:

 

  • ліквідація пориву каналізаційного колектора по вул. Нова, який проходить по вул. Шевченка – 39,94106 тис. грн.;
  •  будівництво водогону від свердловини №9а, №14, №15 до ВНС по вул. Старомильська в с. Загороща Рівненського району Рівненської області – 417,96894 тис. грн.;
  •  придбання корелятора Correlux C-3 (прилад для виявлення витоків на мережі водопостачання або водовідведення) – 289,680 тис. грн.;
  •  державна експертиза матеріалів повторної геолого-економічної оцінки експлуатаційних запасів питних підземних вод ділянок Здолбунівська-1 і Здолбунівська-2 Рівненського родовища підземних вод – 194,4566 тис. грн.;
  • виконання ремонтних робіт на каналізаційному колекторі по вул. Заводська, 3 – 51,59717 тис. грн.;
  • послуги по виконанню поточного ремонту каналізаційного колектора по вул. 8 Березня – 30,0 тис. грн.

 

За власні кошти підприємства у 2018р було придбано товарно-матеріальних цінностей та необоротних активів на суму 1621,0 тис. грн.

 

Перспективний план на 2019 рік

У          2019   році   планується   подати   води   абонентам   підприємства

 1002,0 тис.м3, пропустити стічних вод на очисні споруди 866,0 тис.м3.

 За умови виділення коштів Здолбунівською міською радою планується:

 

  • продовження будівництва водогону від свердловини №9а, №14, №15 до ВНС по вул. Старомильська в с. Загороща Рівненського району Рівненської області;
  •  придбання ще однієї установки блочної електролізної знезаразнення води "ПЛАМЯ-2".

 

За умови виділення коштів з обласного фонду охорони навколишнього природного середовища для здійснення природоохоронних заходів у 2019 році на продовження будівництва лінії водовідведення на житловий масив по вул. Мартинівка, Польова, Б. Тена, Івасюка, провулках Щепкіна і Комунальному в м. Здолбунів Рівненської області.

 Для модернізації технологічних процесів водопостачання та водовідведення, зниження питомих витрат енергетичних ресурсів та збільшення надійності систем, підвищення якості послуг з централізованого водопостачання та водовідведення та підвищення екологічної безпеки і охорони навколишнього природного середовища підприємством планується вжити наступні заходи:

 

Система водопостачання:

 

  1. Насосний агрегат К 200-150-315 з електродвигуном 45 кВт/1500об/хв для заміни на ВНС по вул.Старомильська.
  2.  Конденсаторна батарея 20 кВар на артезіанську свердловину №8а.
  3.  Пожежні гідранти чавунні в кількості 3 шт. ( Н-1,25 – 2 шт., Н- 1,5 – 1 шт.) для заміни на водопровідних мережах міста.
  4.  Перетворювач рівня WIKA LS-100...0,6 бар з 10 м кабель 4..20 мА,GI/2. 5.Засувки типу 30ч6бр діаметром 200 мм – 1 шт., 150 мм – 1 шт.,100 мм – 2 шт., 80 мм – 2шт., 50 мм – 1шт .
  5. Хомути ремонтні односторонні різних діаметрів –12 шт.
  6. Кабель 07РN-F 3x50+16 від КТП-74 до станції управління свердловини №8а.
  7. Кабель КГ 3x16+1x6 для заміни на ВНС по вул. Старомильська.
  8. Роз'єднувач навантаження під запобіжник ЗPI-ОNH2, 400А на свердловину №8а, №9а і №14.
  9.  Трансформатор струму 400/5 для встановлення на вводі №2 ВНС по вул. Старомильська.
  10.  Люки: чавунний важкий - 10 шт., пластмасовий середній – 10 шт., гумовий усилений - 10 шт.
  11.  Автоматичний вимикач 250 А та контактор 250А АСЗ 220 В 50Гц на свердловину №13а.
  12.  Автоматичний вимикач       400А на ввід ВНС по вул. Старомильська.
  13.  Багатоступеневий насос Sprut MRS 3 (напір 35 м, максимальна подача 4,8 м.куб./год, макс. потужність 750 Вт) на підвищувальну установку по вул. Драгоманова.
  14.  Відновлення дебіту водозабірної свердловини №13а в с. Загороща Рівненського району Рівненської області.

 

Система водовідведення :

 

  1. Лічильник обліку активної-реактивної енергії на КНС по вул. Нова, КНС по провул. І. Гончара і база підприємства по вул. Незалежності.
  2.  Кабель КГ 3x25+1x6 для прокладання на КНС по вул. Нова.
  3. Кабель КГ 3x10+1x6 для прокладання на КНС по вул. Стефановича.
  4. Станція управління роботи насоса №2 на КНС по провул І. Гончара.
  5. Гідродинамічна прочистна машина Ridgid KJ-3100.

 Слайд 29